top of page

Ruošiuosi savo gyvenime pokyčiams profesinėje srityje, į ką turėčiau atkreipti dėmesį?




Šio mėnesio DUK atkeliavo iš mokymų dalyvės, ačiū Jai! Aš pati nekonsultuoju darbo paieškos klausimais, bet kartais padėlioju žingsnius, kurie gali būti naudingi stiprinant savo ekspertinę reputaciją ir ilguoju laikotarpiu. Jei norite gilesnių žinų, tikrai verta pasikonsultuoti su HR srities profesionalais. Bet kokiu atveju, šie patarimai tinka ir tiems, kas nori turėti pasirinkimo galimybių ne tik tada, kai jų jau reikia turėti.

Ruošiuosi savo gyvenime pokyčiams profesinėje srityje, į ką turėčiau atkreipti dėmesį?

Jei turime aiškų terminą ir žinome, kad pvz., dabartinėje darbovietėje mes būsime tik pusę metų, dirbkime su savo žinomumu. Kad ir kaip tai skambėtų arogantiškai ar egoistiškai, norėdami gauti geresnį pasiūlymą ir turėti ne vieną pasirinkimą, tikrai turėtume ieškoti galimybių būti labiau matomi ir kurti tikslingą įspūdį ir fizinėje, ir internetinėje erdvėje. Rekomenduoju pradėti nuo pagrindinių momentų internete:

➕ pagooglinkime save ir peržiūrėkime paieškos tekstinius ir vizualinius rezultatus – jei reikia, susitvarkykime, palikdami tik naudingiausius;

➕ atsinaujinkime savo LinkedIn profilį, kad jis kurtų tokį įspūdį, kokio siekiame. Nepamirškime akcentuoti savo profesionalumo, ekspertiškumo momentų Headline, About, Featured ar Experience skiltyse, gaudami Endorsements ir rekomendacijas iš klientų, kolegų, partnerių ir kt.;

➕ atkreipkime dėmesį į skiltį Open to/Finding a new job: susitvarkykime aktualius filtrus ir (jei nenorime dėti rėmelio ant profilio nuotraukos*) būkime matomi tik turintiems Recruiters only f-ją; ➕ sekime LinkedIn hashtag'us, pvz., #ieskome, #siulodarba, #siulomedarba ir pan., kad rastume darbo skelbimus savo naujienų sraute. Suvedus šiuos hashtag'us paieškoje, matysime ir seniau publikuotus darbo pasiūlymus.

*LinkedIn statistika sako, kad tie, kurie užsideda rėmelį Open to work ir profilio nustatymuose įjungia Finding a new job, gauna 40% daugiau žinučių iš HR specialistų ir 20% daugiau žinučių iš savo bendruomenės.


Bet norint turėti platesnį pasirinkimą, reikia, kad rinka mus žinotų ir kad sietų su tam tikra ekspertine sritimi, tad eikime giliau:

▫️ būkime aktyvūs LinkedIn – pradėkime komentuoti ir rašyti patys, kad demonstruotume savo ekspertiškumą ir kad mus sekantys suprastų, kuom galime padėti;

▫️susipažinkime su HR industrijos žmonėmis, dirbančiais atrankos agentūrose ar įmonėse, kad jie mus žinotų;

▫️pasiruoškime darbo pokalbiams: išmokime pitchą apie save, parepetuokime DUK, kuriuos galime gauti, pagalvokime apie savo aprangą, atvykimą laiku ar prisijungimą online, padarykime namų darbus apie įmonę; ▫️atsinaujinkime savo teorines žinias.

Jei turime galimybę, kuo daugiau eikime į viešą erdvę – lipkime į konferencijų scenas, dalyvaukime networking'o vakaruose, pietaukime ne tik su savo industrijos žmonėmis, kalbėkime apie savo darbo rezultatus, savo norus, demonstruokime ekspertiškumą kuo platesnei auditorijai.

Aš perspėju savo klientus, kad pradėjus dalintis turiniu, kad ir LinkedIn, nereikia tikėtis, kad pirmasis postas sulauks didelio įsitraukimo. Bet vėliau, tikslingai ir nuosekliai tai darant, skaičiai tik didės, nes augs įsitraukimas, užklausų ir sekėjų skaičius, atsiras ir įdomus viešas gyvenimas. Beje, pastebiu, kad tie, kurie geriau pasiruošia, pvz., susitvarko LinkedIn profilį, išsigrynina pozicionavimą, atranda savo autentiškumą bei įvardina savo ekspertines tematikas, net ir pirmųjų postų rezultatai būna daug geresni.


Namų darbas:

jei neplanuojame karjeros pokyčių, įsivertinkime, kurioje socialinėje medijoje mums verta ar norėtųsi būti, kurioje aktyvumas atneštų daugiausiai naudos. Tuomet skirkime laiko to socialinio tinklo higienai, kad pateikiami duomenys būtų teisingi, patikimi ir savalaikiai, pvz., atkreipkime dėmesį į paskyros vardą, fotografiją, kontaktus, draugus ir kt. svarbias skiltis, kuriančias mūsų istoriją.


Patinka mano naujienlaiškis? Užsiregistruok ir kartą per mėn. įsikrauk žinių apie asmeninį prekės ženklą! Registracija apačioje👇


Kiti naujienlaiškiai:




bottom of page