Mokymai
I. „Pažinkime internetinį dvynį” su Guoda Sakalauskiene - personal branding, SEO ir AI reputacijos valdymas
Šiandien pirmąjį įspūdį apie save formuojame internete. Kaip mus mato Google algoritmai, dirbtinio intelekto (AI) paieškos įrankiai (pvz., ChatGPT, Perplexity) ir žmonės – lemia, kokį pirmą įspūdį susidarys mūsų ieškantys. Mokymuose drauge apžvelgsime savo internetinius dvynius (angl. digital twin) – kas apie mus matoma paieškos sistemose, socialinėje medijoje, žiniasklaidoje, AI įrankiuose. Sužinosite, kokie raktiniai žodžiai su jumis siejami, kaip tai veikia jūsų SEO (Search Engine Optimization) ir ką galima pakeisti. Pateiksiu praktinių patarimų: kaip tinkamai save pateikti internete, kaip nustumti nepageidaujamą turinį, ką išryškinti, o ko – vengti. Patarsiu, kaip elgtis su internete matomomis nuotraukomis ir kokį poveikį jos daro pozicionavimui. Remiantis realiais pavyzdžiais, aptarsime, kaip atrasti, įtvirtinti arba keisti savo pozicionavimą internetinėje erdvėje, kad algoritmai ir žmonės matytų jus taip, kaip norite būti matomi. Aptarsime ir tai, kas nutinka su mūsų paskyromis, kai savininkas miršta. Taip pat dalinsiuosi internetinio dvynio veikimo prognozėmis.

Kam skirta?
-
Profesionalams, kurie nori mokėti dirbti su savo #personalbranding internetinėje erdvėje;
-
Speakeriams, įmonių, skyrių vadovams ir tiems, kam rūpi puikiai reprezentuoti save ir savo organizaciją;
-
Freelanceriams, parduodantiems paslaugas ar produktus;
-
Visiems, kas nori išsiskirti darbo rinkoje ar būti labiau matomi verslo kontekste.

II. LinkedIn mokymai su Guoda Sakalauskiene
LinkedIn – viena svarbiausių platformų profesionaliam matomumui, karjeros augimui ir ekspertinės pozicijos stiprinimui. Mokymų metu pristatysiu naujausias galimybes, funkcijas ir tendencijas, kurios padeda auginti asmeninį prekės ženklą šiame tinkle. Apžvelgsiu LinkedIn profilio struktūrą – kaip ją optimizuoti, kad būtumėte matoma/-as tiek algoritmams (SEO), tiek žmonėms; AI įrankių integracijas – kaip jos veikia profilį ir paieškos rezultatus. Diskutuosime, kaip susikurti įdomų srautą (angl. feed), kaip suburti bendruomenę, kokia yra LinkedIn bendravimo etika ir algoritmų logika. Atsakysiu į klausimą, kodėl verta būti aktyviu LinkedIn nariu bei patarsiu, kaip komentuoti, dalintis ir kurti turinį, kad tai stiprintų reikalingas asociacijas.
Kam skirta?
-
Profesionalams, kurie nori susitvarkyti ir turėti patikimą ir aiškiai supozicionuotą bei aukštai paieškos sistemose reitinguojamą LinkedIn profilį;
-
Turinio kūrėjams, ekspertams ir vadovams, kurie nori būti aktyvūs LinkedIn;
-
Tiems, kurie atsakingi už darbdavio įvaizdį, pardavimų sritį ir/ar verslo plėtrą.
Pranešimas
iki 1 val.
700 Eur svečiuose
550 Eur online
Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.
1 val. mokymai ar pranešimas
10 - 15 min. klausimai/refleksija
Intensyvesni mokymai
iki 3 val.
1 300 Eur svečiuose
950 Eur online
Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.
2 val. 20 min. mokymai
15 - 20 min. praktiniai pratimai
20 min. klausimai/refleksija
Dirbtuvės
virš 3 val.
1 600 Eur svečiuose
1 300 Eur online
Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.
Mokymų trukmė - pagal susitarimą
Dirbtuvės ar kt. praktika - pagal susitarimą.
Populiariausias
Mokymai lietuvių/anglų kalba. Jei abejoji dėl formato – susisiekime ir rasime tinkamiausią sprendimą.
Kiekvienus mokymus personalizuoju, pritaikau pagal organizacijos poreikius ir turinį, ir trukmę – ir Tavo komanda gali būti matoma ir reprezentatyvi.
#PERSONALBRANDING
internete su Guoda ir Ieva
Kviečiame į mokymus, kur išgirsite naudingų dalykų apie asmeninio prekės ženklo kūrimą ir paveikesnę komunikaciją. Dalinsimės, kaip realiai #personalbranding veikė mums, ką, kaip ir kodėl verta daryti, o ko ne. Pateiksime praktinių patarimų, kaip tvarkytis su informacija apie save internetinėje erdvėje, kaip įdarbinti savo socialinius tinklus, kad jie neštų realią naudą, kaip komunikuoti paveikiai tiek raštu, tiek žodžiu. Formatas neformalus – su kava ir diskusija.

Kam skirta?
-
Profesionalams, kurie nori išmokti dirbti su savo #personalbranding internetinėje erdvėje;
-
Speakeriams, įmonių, skyrių vadovams ir tiems, kam rūpi puikiai reprezentuoti save ir organizaciją, kurią atstovauja;
-
Verslo atstovams, parduodantiems savo paslaugas ar prekes;
-
Visiems, kurie nori pajusti socialinės medijos naudą;
-
Tiems, kas nori išmokti komunikuoti paveikiau.
Mokymų turinys
I dalyje dalinuosi įžvalgomis kaip formuoti vientisą žinomumą internete:
„kaip kontroliuoti info apie save, kaip tvarkyti savo socialinę mediją, kokių klaidų nedaryti, kaip nustumti nepageidautiną info, o reikalingą – išryškinti. Aptarsiu ir internete matomas nuotraukas bei jų įtaką. Pateiksiu praktinių patarimų ir pavyzdžių, kaip atrasti, įtvirtinti/keisti savo pozicionavimą internetinėje erdvėje. Aptarsime ir kas atsitinka su mūsų paskyromis, kai savininkas miršta. Apžvelgsime ir internetinės personos ateities prognozes.
II dalyje Ieva Koncevičiūtė dalinasi patirtimi ir sukauptomis žiniomis apie paveikią komunikaciją, rašymą, storytelling’ą ir autentiškumo galią:
„parekomenduosiu, ką verta perskaityti norint rašyti paveikiau, pristatysiu mokslu paremtas metodikas, kurių pagalba visi galime savo tekstus pakelti į kitą lygį. Aptarsime, kodėl vienos istorijos ir idėjos prilimpa amžiams, o kitos miršta niekad taip ir nepalietusios mūsų širdžių. Tikiuos išeisite daug giliau suvokę, kaip evoliucija suwirin’o mūsų galvas ir kaip geriau komunikuoti, kad tas galvas šiandien užburtume.“
Man labai patiko. Peržiūrėjau medžiagą dar kartą (su gyvu pateikimu nepalyginama :) ir tikiuosi prisiversiu pasinaudoti jūsų patarimais. Ačiū!
Darius
Iki 3 val.
2 500 Eur svečiuose
Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.
2 val. 40 min. mokymai
10 min. praktinės užduotys
15-20 min. klausimai/refleksija
Ačiū, Guoda ir Ieva, už mokymus :). Pasisėmiau įkvėpimo ir tai vos antras kartas gyvenime, kai norisi padėkoti ir raštu. Puikus renginys ir po 8 sekundžių norėjosi žiūrėti ir klausyti dar ir dar.
Marija
Mokymai lietuvių kalba. Mokymus galime organizuoti ir Jūsų pasirinktu formatu.
III. „ Sharenting: kaip kalbėti apie savo vaikus online?“ su Guoda Sakalauskiene
Esu mama ir suprantu, kiek daug augindami vaikus darome iš inercijos. Rūpindamiesi jais, visada siekiame geriausio, bet kaip dažnai pagalvojame, kokią įtaką vaikams ateityje turės dalinimasis jų duomenimis šiandien? Kodėl apskritai dalinamės savo atžalų nuotraukomis, istorijomis, tapatybės informacija internete? Kas yra sharenting? Kokius filtrus turėtume taikyti? Kokiais atvejais prieš publikavimą reikėtų klausti vaiko leidimo? Kokias taisykles vertėtų turėti šeimoje, draugų būryje? Kodėl mes turėtume rūpintis ir vaiko persona online? Į šiuos ir kitus klausimus atsakysiu pasidalindama asmenine praktika bei psichologų, teisininkų, kibernetinio saugumo ir kt. profesionalų rekomendacijomis.
Kam skirta?
-
Tėvams ir artimiesiems, kurie sprendžia, ar dalintis savo vaiko nuotraukomis, istorijomis socialinėse medijose;
-
Tėvams ir artimiesiems, kurie jau dalijasi savo vaiko nuotraukomis, pasakojimais ar kt. informacija socialiniuose tinkluose;
-
Visiems, kam įdomūs atžalų internetinės tapatybės klausimai.

Šia tema esu skaičiusi pranešimus LOGIN konferencijoje 2021 ir 2023 metais – 2021-ųjų pranešimas buvo pripažintas vienu iš populiariausių (šaltinis: DELFI apie LOGIN). Tai mano socialinė veikla, todėl esant galimybei šia tema dalinuosi ir nemokamai.
Šiuos ir kitus klientų atsiliepimus gali rasti čia