top of page

Mokymai

I. „Pažinkime internetinį dvynį” su Guoda Sakalauskiene - personal branding, SEO ir AI reputacijos valdymas

Šiandien pirmąjį įspūdį apie save formuojame internete. Kaip mus mato Google algoritmai, dirbtinio intelekto (AI) paieškos įrankiai (pvz., ChatGPT, Perplexity) ir žmonės – lemia, kokį pirmą įspūdį susidarys mūsų ieškantys. Mokymuose drauge apžvelgsime savo internetinius dvynius (angl. digital twin) – kas apie mus matoma paieškos sistemose, socialinėje medijoje, žiniasklaidoje, AI įrankiuose. Sužinosite, kokie raktiniai žodžiai su jumis siejami, kaip tai veikia jūsų SEO (Search Engine Optimization) ir ką galima pakeisti. Pateiksiu praktinių patarimų: kaip tinkamai save pateikti internete, kaip nustumti nepageidaujamą turinį, ką išryškinti, o ko – vengti. Patarsiu, kaip elgtis su internete matomomis nuotraukomis ir kokį poveikį jos daro pozicionavimui. Remiantis realiais pavyzdžiais, aptarsime, kaip atrasti, įtvirtinti arba keisti savo pozicionavimą internetinėje erdvėje, kad algoritmai ir žmonės matytų jus taip, kaip norite būti matomi. Aptarsime ir tai, kas nutinka su mūsų paskyromis, kai savininkas miršta. Taip pat dalinsiuosi internetinio dvynio veikimo prognozėmis. 

Mokymai_Linkedin auditas_Guoda Sakalauskienė_Promefile

Kam skirta?

  • Profesionalams, kurie nori  mokėti dirbti su savo #personalbranding internetinėje erdvėje;

  • Speakeriams, įmonių, skyrių vadovams ir tiems, kam rūpi puikiai reprezentuoti save ir savo organizaciją; 

  • Freelanceriams, parduodantiems paslaugas ar produktus;

  • Visiems, kas nori išsiskirti darbo rinkoje ar būti labiau matomi verslo kontekste.

Guoda Sakalauskienė_asmeninio prekės ženklo auditas_Linkedin auditas_promefile_10_edited.j

II. LinkedIn mokymai su Guoda Sakalauskiene

LinkedIn – viena svarbiausių platformų profesionaliam matomumui, karjeros augimui ir ekspertinės pozicijos stiprinimui. Mokymų metu pristatysiu naujausias galimybes, funkcijas ir tendencijas, kurios padeda auginti asmeninį prekės ženklą šiame tinkle. Apžvelgsiu LinkedIn profilio struktūrą – kaip ją optimizuoti, kad būtumėte matoma/-as tiek algoritmams (SEO), tiek žmonėms; AI įrankių integracijas – kaip jos veikia profilį ir paieškos rezultatus. Diskutuosime, kaip susikurti įdomų srautą (angl. feed), kaip suburti bendruomenę, kokia yra LinkedIn bendravimo etika ir algoritmų logika. Atsakysiu į klausimą, kodėl verta būti aktyviu LinkedIn nariu bei patarsiu, kaip komentuoti, dalintis ir kurti turinį, kad tai stiprintų reikalingas asociacijas.​​

Kam skirta?

  • Profesionalams, kurie nori susitvarkyti ir turėti patikimą ir aiškiai supozicionuotą bei aukštai paieškos sistemose reitinguojamą LinkedIn profilį;

  • Turinio kūrėjams, ekspertams ir vadovams, kurie nori būti aktyvūs LinkedIn; 

  • Tiems, kurie atsakingi už darbdavio įvaizdį, pardavimų sritį ir/ar verslo plėtrą.

Pranešimas 

iki 1 val. 

700 Eur svečiuose

550 Eur online

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

1 val. mokymai ar pranešimas

10 - 15 min. klausimai/refleksija

Intensyvesni mokymai

iki 3 val. 

1 300 Eur svečiuose

950 Eur online

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

2 val. 20 min. mokymai

15 - 20 min. praktiniai pratimai

20 min. klausimai/refleksija

Dirbtuvės

virš 3 val. 

1 600 Eur svečiuose

1 300 Eur online

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

Mokymų trukmė - pagal susitarimą

Dirbtuvės ar kt. praktika  - pagal susitarimą.

Populiariausias

Mokymai lietuvių/anglų kalba. Jei abejoji dėl formato – susisiekime ir rasime tinkamiausią sprendimą.

 Kiekvienus mokymus personalizuoju, pritaikau pagal organizacijos poreikius ir turinį, ir trukmę – ir Tavo komanda gali būti matoma ir reprezentatyvi.

#PERSONALBRANDING
internete su Guoda ir Ieva

Kviečiame į mokymus, kur išgirsite naudingų dalykų apie asmeninio prekės ženklo kūrimą ir paveikesnę komunikaciją. Dalinsimės, kaip realiai #personalbranding veikė mums, ką, kaip ir kodėl verta daryti, o ko ne. Pateiksime praktinių patarimų, kaip tvarkytis su informacija apie save internetinėje erdvėje, kaip įdarbinti savo socialinius tinklus, kad jie neštų realią naudą, kaip komunikuoti paveikiai tiek raštu, tiek žodžiu. Formatas neformalus – su kava ir diskusija.

Personal branding_Ieva Koncevičiūtė_Guoda Sakalauskienė_Promefile.jpg

Kam skirta?

  • Profesionalams, kurie nori išmokti dirbti su savo #personalbranding internetinėje erdvėje;

  • Speakeriams, įmonių, skyrių vadovams ir tiems, kam rūpi puikiai reprezentuoti save ir organizaciją, kurią atstovauja;

  • Verslo atstovams, parduodantiems savo paslaugas ar prekes;

  • Visiems, kurie nori pajusti socialinės medijos naudą;

  • Tiems, kas nori išmokti komunikuoti paveikiau.

Mokymų turinys

I dalyje dalinuosi įžvalgomis kaip formuoti vientisą žinomumą internete:

„kaip kontroliuoti info apie save, kaip tvarkyti savo socialinę mediją, kokių klaidų nedaryti, kaip nustumti nepageidautiną info, o reikalingą – išryškinti. Aptarsiu ir internete matomas nuotraukas bei jų įtaką. Pateiksiu praktinių patarimų ir pavyzdžių, kaip atrasti, įtvirtinti/keisti savo pozicionavimą internetinėje erdvėje. Aptarsime ir kas atsitinka su mūsų paskyromis, kai savininkas miršta. Apžvelgsime ir internetinės personos ateities prognozes.

 

II dalyje Ieva Koncevičiūtė dalinasi patirtimi ir sukauptomis žiniomis apie paveikią komunikaciją, rašymą, storytelling’ą ir autentiškumo galią:

 

„parekomenduosiu, ką verta perskaityti norint rašyti paveikiau, pristatysiu mokslu paremtas metodikas, kurių pagalba visi galime savo tekstus pakelti į kitą lygį. Aptarsime, kodėl vienos istorijos ir idėjos prilimpa amžiams, o kitos miršta niekad taip ir nepalietusios mūsų širdžių. Tikiuos išeisite daug giliau suvokę, kaip evoliucija suwirin’o mūsų galvas ir kaip geriau komunikuoti, kad tas galvas šiandien užburtume.“

Man labai patiko. Peržiūrėjau medžiagą dar kartą (su gyvu pateikimu nepalyginama :) ir tikiuosi prisiversiu pasinaudoti jūsų patarimais. Ačiū!

Darius

Iki 3 val. 

2 500 Eur svečiuose

Mokesčiai įskaičiuoti. Išrašoma sąskaita.

2 val. 40 min. mokymai

10 min. praktinės užduotys

15-20 min. klausimai/refleksija

Ačiū, Guoda ir Ieva, už mokymus :). Pasisėmiau įkvėpimo ir tai vos antras kartas gyvenime, kai norisi padėkoti ir raštu. Puikus renginys ir po 8 sekundžių norėjosi žiūrėti ir klausyti dar ir dar.

Marija

Mokymai lietuvių kalba. Mokymus galime organizuoti ir Jūsų pasirinktu formatu. 

III. „ Sharenting: kaip kalbėti apie savo vaikus online?“ su Guoda Sakalauskiene

Esu mama ir suprantu, kiek daug augindami vaikus darome iš inercijos. Rūpindamiesi jais, visada siekiame geriausio, bet kaip dažnai pagalvojame, kokią įtaką vaikams ateityje turės dalinimasis jų duomenimis šiandien? Kodėl apskritai dalinamės savo atžalų nuotraukomis, istorijomis, tapatybės informacija internete? Kas yra sharenting? Kokius filtrus turėtume taikyti? Kokiais atvejais prieš publikavimą reikėtų klausti vaiko leidimo? Kokias taisykles vertėtų turėti šeimoje, draugų būryje? Kodėl mes turėtume rūpintis ir vaiko persona online?  Į šiuos ir kitus klausimus atsakysiu pasidalindama asmenine praktika bei psichologų, teisininkų, kibernetinio saugumo ir kt. profesionalų rekomendacijomis.

Kam skirta?

  • Tėvams ir artimiesiems, kurie sprendžia, ar dalintis savo vaiko nuotraukomis, istorijomis socialinėse medijose;

  • Tėvams ir artimiesiems, kurie jau dalijasi savo vaiko nuotraukomis, pasakojimais ar kt. informacija socialiniuose tinkluose;

  • Visiems, kam įdomūs atžalų internetinės tapatybės klausimai.

Guoda Sakalauskienė_asmeninio prekės ženklo auditas_Linkedin auditas_promefile_2_edited_ed

Šia tema esu skaičiusi pranešimus LOGIN konferencijoje 2021 ir 2023 metais – 2021-ųjų pranešimas buvo pripažintas vienu iš populiariausių (šaltinis: DELFI apie LOGIN). Tai mano socialinė veikla, todėl esant galimybei šia tema dalinuosi ir nemokamai.

Klientai kalba

Kad LinkedIn yra verslo kontaktų platforma Nr. 1 jau niekas neabejoja. Teisinga sklaida ir įmonės bei darbuotojų profilių sinergija užtikrina teisingą komunikaciją ir augina ne tik įmonės bei asmeninių profilių žinomumą, bet ir generuoja pardavimus. Šiandiena su Ergolain komanda dalyvavome #Linkedinpusryčiai su Guoda Sakalauskiene ir Sarunas Sakalauskas, kurių metu gavome naujų komunikacijos Linkedin patarimų ir įžvalgų kaip pasiekti dar geresnių rezultatų Visos komandos vardu sakau didelį AČIŪ O visus, kurie dar abejoja Linkedin platformos svarba kviečiu įsitraukti, pabandyti ir pajusti naudą, nes tik mes patys esame atsakingi ir galime kurti turinį ir taip didinti tiek asmeninį tiek ir įmonės žinomumą!

- Vilma, "Ergoline group" CEO 

Šiuos ir kitus klientų atsiliepimus gali rasti čia

bottom of page