top of page

#personalbranding: LinkedIn DUK




Jau seniai rašiau apie LinkedIn, o vesdama pastaruosius LinkedIn mokymus pagalvojau, kad yra klausimų, kurie nuolat yra įgarsinami ir pačių dalyvių. Tad, serviruoju D.U.K. iš LinkedIn gyvenimo.


🔗 Kuo skiriasi contacts, connections ir followers?

Skirtingos sąvokos, apibrėžiančios LinkedIn networking’o struktūrą. Contacts yra žmonės, kuriems mes siunčiame kvietimus arba kurių el. paštus LinkedIn turi, kad ir iš mūsų el. pašto, kuriuo registruojamės, tai yra tiesiog kontaktai. Tikslų kontaktų skaičių galime pamatyti My network skiltyje. Connections - ryšiai, t.y. žmonės, su kuriais mes esame susijungę, kartais patys, kartais per kitus žmones, kitaip tariant t.y. mūsų kontaktai, virtę ryšiais, kurių maximum galime turėti iki 30 tūkstančių. Kad būtų aiškiau, prie kiekvieno žmogaus galime matyti savo ryšį su juo, kur 1st - galime apibūdinti kaip draugą, 2nd - draugo draugą, 3rd - nepažįstamąjį. Followers - sekėjai, kartais tai yra žmonės, kurie mus seka, bet nekviečia draugauti (susijungti), o kartais tie, kurių mes kvietimų draugauti nepriėmėme, arba ir draugai, ir sekėjai, vienu metu. Sekėjų skaičius yra neribojamas.


💬 Kokia kalba rašyti Linkedin turinį?

Vieno ir teisingo atsakymo, mano nuomone, čia nėra, nes tai priklauso nuo mūsų asmeninių tikslų, arba nuo auditorijos, kuri mus seka (aišku, jei žinome, kokia ji). Bet yra keli momentai, kuriuos galima įsivertinti. Pirma, lietuviškas turinys labiau įtraukia lietuvišką auditoriją, bet rašant anglų kalba - tarptautinei bendruomenei nereikia verstis posto, kita vertus, net jei postas lietuviškas, vertimo f-ja Linkedin, kad ir į anglų kalba, irgi puikiai veikia. Beje, į kurią kalba LinkedIn turėtų mums versti kitų postus, pasirenkame patys Settings skiltyje.


👨‍💻 Kaip dažnai reiktų dalintis turiniu LinkedIn?

Linkedin norėtų, kad rašytume kiekvieną dieną, generuodami daug ir vertingo turinio, kad visi čia praleistume kuo daugiau laiko, bet toks turinio kūrimo dažnis tikrai ne kievienam, tad savo klientams rekomenduoju taip: 1 kartą per savaitę – idealu, 1 kartą į dvi savaites – gerai, jei turime „karštą naujieną“ – bet kada.


💭 Kaip išvengti to paviršutiniško/pagyrūniško ir kt. turinio, kuris niekam neįdomus?

Šiam klausimui trumpasis mano atsakymas yra toks – ne tik mes kuriame turinį, bet ir turinys kuria mus, tad tik nuo mūsų pačių priklauso, ką ir kuo mes dalijamės, tad reikalavimus turėkime ne tik kitų turiniui, bet ir savo.


⌛️ Iš kur gauti daugiau laiko?

Į šį klausimą atsakymo neturiu, bet žinau, kad suplanavus dedikuotą (turėti prioritetą) laiką LinkedIn, tikrai nuveiksime ką nors naudingo – susitvarkysime profilį, parašysime komentarą, palaikysime kolegą ar susirasime „likimo bičiulį“, kuris pajudintų mus, kai labai tingėsis rašyti postą. Kai kam stebuklingo recepto formulė - žinoti, kodėl svarbu kurti turinį LinkedIn, kaip jis padės pasiekti ilgalaikius tikslus ar spręsti šiandienines problemas.


💡Linkedin naujienos?

Naujasis LinkedIn turinio kūrimo įrankis – collaborative articles, kur atrinktų ekspertų prašoma pateikti savo įžvalgas tam tikromis, jų ekspertinėmis temomis. Jau kurį laiką bandau šį įrankį ir aš pati, įdomu, kad būtent AI (angl. artificial intelligence) atrenka ir generuoja tematikas, tiksliau pateikia vadinamuosius, Prompts (užduotis), mums, ekspertams, gal todėl kai kurie klausimai yra tokie "keistesni". Kaip apdovanojimą LinkedIn siūlo "Community Top Voice" ženkliuką, jei bendruomenei tiks tai, kuom dalinamės. Tad, jei savo sraute, užmatysite lietuviškų pavardžių prie collaborative articles, kviečiu palaikyti.




Kiti naujienlaiškiai:


bottom of page