top of page

Naujiena: profesionalų asmeninio prekės ženklo stiprinimo paslaugos vienoje platformoje



Ryškėjant tendencijai stiprinti savo asmeninį prekės ženklą (angl. personal branding), atsirado specializuotų paslaugų poreikis. Daugeliui tapo aktualu negaištant laiko vienoje vietoje gauti asmeniniam prekės ženklui stiprinti skirtas paslaugas, nes pasitelkiant profesionalus rezultatas būna daug efektyvesnis. Įvertinusi savo patirtį ir rinkos poreikį, asmeninio prekės ženklo ekspertė, „Promefile“ įkūrėja Guoda Sakalauskienė pristatė internetinę platformą, kurioje galima rasti populiariausias tokio tipo paslaugas.


Tai – naujiena Lietuvos rinkoje, kai vienoje vietoje bet kokios srities ekspertui yra prieinamos specializuotos, atrinktų profesionalų paslaugos, padedančios stiprinti asmeninį prekės ženklą. „Pastebiu, kad stiprėjant tendencijai būti viešai matomiems, žmonėms natūraliai kyla poreikis suprasti, kaip tai iš tiesų vyksta. Daugeliui vis dar legendomis apipintas atrodo tiek ekspertinių įžvalgų patekimas į žiniasklaidos kanalus, tiek kitos asmeninio prekės ženklo profesionalų paslaugos. Vis dar vyrauja įsitikinimas, kad norint pateikti komentarą žiniasklaidai arba užsakyti stilistą, vieną ar kitą garsų fotografą, reikia kreiptis į agentūrą arba ką nors pažinoti, kad rekomenduotų. Tai labai nepatrauklu, todėl man ir kilo mintis išsklaidyti šį mitą ir atvirai, su visais įkainiais, pateikti žmonėms populiariausių profesionalų paslaugas vienoje vietoje. Visi specialistai yra matomi, atrinkti, patikrinti, praėję ne vieną mano filtrą ir svarbiausia – atliepiantys rinkos poreikius“, – idėja dalijosi G. Sakalauskienė.

Pasak G. Sakalauskienės, jau tapo natūralu, kad žmonės vieni kitus gūglina, tyrinėja ir pirmąjį įspūdį susidaro iš to, ką mato į paieškos sistemą įvedę vardą, pavardę ar net telefono numerį. Todėl, siekiant karjeros, ieškant klientų ar bendražygių, ekspertė rekomenduoja kritiškai pažvelgti į save. “Internetinėje erdvėje turėtų klaidžiotų ne tik jūsų atostogos ir vakarėliai, tačiau turi matytis ir ekspertinė patirtis. Parodykite, kad išmanote savo sritį, kad turite ką pasakyti, kad atrodote profesionaliai ir gebate dalintis ekspertinėmis įžvalgomis tiek socialiniuose tinkluose, tiek pasirinktuose media kanaluose“, – sakė platformos įkūrėja.


Be to, pasak G. Sakalauskienės, šios paslaugos gali būti ir puiki dovana, atliepianti tvarumo filosofiją. „Man atrodo, kad šiuo nuolatinės skubos ir bėgimo laiku, tai puiki dovana tiek sau, tiek artimam žmogui ar kolegai. Juk daugelis galvoja, kad būtina stiprinti savo asmeninį prekės ženklą, bet per darbų gausą tam tiesiog neranda laiko. Todėl fotosesija, „Linkedin“ profilio revizija ar įtaigus prisistatymas gali būti labai naudinga dovana.“

bottom of page