top of page

LinkedIn mokymai





Apie 30 mokymų per metus leidžia man pažinti įvairių komandų, kultūrų, industrijų, ofisų, miestų, tad dažniausiai jau žinau, ko auditorija klaus, ką kritikuos, kas žmones nustebins, o ką geriau aptarti prie 4 akių:)

Ką sakau tiems, kurie ruošiasi ar galvoja apie Linkedin mokymus savo komandai:


➕ atnaujinkite darbuotojų profilių nuotraukas. Atrodo banalu, bet jei žmogus neturi sau patinkančios profilio fotografijos - jis nebus aktyvus ir LinkedIn. Ir tai, mano nuomone, yra normalu. Juk jei mes fizinėje erdvėje esame sau negražūs dėl kažkokių aplinkybių, pvz., sergame, tai tą laiką sėdime "ramūs" namie ir viešumoje nesirodome. Tas pats principas galioja ir internetinėje erdvėje.


➕ padarykite cover foto - ne vieną, o kelis variantus, kad kolegos galėtų rinktis, kad galėtų priderinti prie savo skonio, poreikių ar savo profilio fotografijos. Pasiūlykite visokių cover'ių: spalvotų, nespalvotų, su grafiniais elementais ar su reikalingu tekstu, pvz., kampanijos žinute, aktualija konkrečiam skyriui ar nauju hashtagu. Beje, labiausiai mane nustebino viena įmonė turėjusi net 21 variantą cover'io pasirinkimui.


➕ jei yra galimybė, paprašykite, kad kolegos surašytų savo klausimus, ką norėtų sužinoti, kas įdomu, kad aiškiau suprastumėte, kokio lygio reikia mokymų ar kurios sritys yra aktualesnės. Beje, kolegų klausimus integravus į mokymų medžiagą, klausimų būna žymiai mažiau mokymų eigoje, nes žmonėms nereikia laukti pertraukos, norint gauti rūpimą atsakymą🙂


Rugsėjo mėnesiui dar yra kelios laisvos datos mokymams, tad, jei aktualu - pasikalbam💚

bottom of page